Imprezowy look na dwa sposoby.

Już niedługo wakacje, lato, gorące imprezy.
Z myślą o tych wspomnianych imprezach postanowiłam przygotować dwa makijaże.
Jeden intensywny, dla odważnych, a drugi nieco bardziej zachowawczy, choć również w mocniejszych kolorach.


Pierwszy makijaż w kolorze czarno-turkusowym. 
Wykorzystane kosmetyki:
- biały cień w kremie Essence Ballerina Backstage 01 Dance the swan lake
- turkusowa kredka do oczu Golden Rose Emily nr 109
- cienie z paletki Sleek Snapshots w kolorach Green Iguana oraz Humming Bird
- czarny cień z paletki Sleek Au Naturel
- metalowy eyeliner Oriflame Very Me w kolorze Turquoise
- Mascara podkręcająca rzęsy My Secret Curly Lash

Drugi, bezpieczniejszy i bardziej zachowawczy makijaż w kolorze miedzi, brązu i czerni.
Wykorzystane kosmetyki:
- biały cień w kremie Essence Ballerina Backstage 01 Dance the swan lake
 - cienie z paletki Sleek Au Naturel w kolorach Taupe, Moss oraz Noir
- miedziany cień z palety Sleek Snapshots (Sunset)
- kredka do oczu Avon SuperShock w kolorze Black
- Mascara podkręcająca rzęsy My Secret Curly Lash


Komentarze

  1. Bardziej podoba mi się ten 2 look ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja podobnie tak jak koleżanka z góry , niezbyt lubie niebiskości na powiece. 2 opcja super!
    Zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi podobają się oba, chociaż chyba niebieski bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten drugi bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba ładne, ale Ty mi się bardziej podobasz w drugim

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski! Apel do wszystkich- nie piszcie już nowych notek! Powinnam siedzieć i uczyć się do egzaminu! :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie propozycje przykuwają wzrok, ale ostatnio mam słabość do niebieskich akcentów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się makijaz z niebieską kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy