Miejsca w sieci, które odwiedzam vol 2.

Ostatnio w grudniu polecałam Wam miejsca w sieci które sama odwiedzam.
Dzisiaj chcę Wam pokazać pięć kolejnych miejsc, które może już znacie, a może dopiero dziś poznacie.

Nie samymi kosmetykami żyję. Lubię poczytać coś zabawnego, coś co mi poprawi humor po ciężkim dniu/tygodniu. Niedawno trafiłam na blog "On i ja. Skutki skażenia ślubnego". I przepadłam. Nie jestem jeszcze nawet w połowie, bo blog liczy sobie już 8 lat i nadal jest aktywnie prowadzony! Szacun! 


 
 Jak już sobie poprawię humor, to mam apetyt na więcej. I chce mi się przekąsić coś pysznego. 
Zawsze chętnie zaglądam na bloga "Gotuj z Wojciechem". Męski punkt widzenia na gotowanie. Piękne, czyste zdjęcia. Ciekawe przepisy. Po prostu niebo w gębie! 


Nie tylko lubię dobrze zjeść, ale też lubię oglądać ładne jedzenie. Brzmi dziwnie? 
Od pewnego czasu głośno jest o BENTO. Mam jednego bloga, na którym są przedstawiane śliczne bento, od których wprost oczu nie mogę oderwać! "Japonia bliżej bento" to zdecydowanie apetyczny blog! 


Na deser tematy mi bliższe, czyli nieco bardziej kosmetyczne. Choć nie tylko. Bo u Lili Naturalnej znajdziecie nie tylko naturalne kosmetyki, ale też wiele innych porad, pomysłów, inspiracji z różnych dziedzin. Jeśli jeszcze nie znacie, to koniecznie zajrzyjcie :)



Jeśli mowa o inspiracjach, to nieraz szukam inspiracji makijażowych tudzież na zdobienia paznokci. Gdzie wtedy zaglądam? Na Preen.me oczywiście! Uwielbiam szperać w tamtejszych makijażach czy manikiurach ;) Mało tego, znajdziecie tam także tutoriale, które pomogą Wam odtworzyć dany makijaż czy manicure.


 
Mam nadzieję, że zapewniłam Wam lektury na weekend? :) 
Teraz mogę spokojnie oddać się...porządkom ;) 
Udanego i słonecznego weekendu!

Komentarze

  1. Ten pierwszy blog właśnie mnie wciąga, dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam żadnego , więc czas nadrobić zaległości ;)

    ZAPRASZAM na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych blogow,ale sprawdze co tam ciekawego pizza x

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale zaglądnę co tam jest ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie znam tych blogów, ale z pewnością je odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie spotkałam się z żadnym z tych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z powyższych znam tylko Lili :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy