Coś na poprawę humoru - część 8! :)

W czerwcu minie rok od ostatniego posta w temacie poprawy nastroju. Niestety albo zbyt rzadko sprawdzam wyszukiwania, albo są one zbyt nudne, żeby je sobie zostawić "ku pamięci". Jednak w ciągu tego niecałego roku nazbierałam kilka ciekawych wyszukiwań pod którymi ktoś znalazł mnie z czeluści internetu.


Standardowo wybrałam swoje "top wyszukiwania", które szczególnie mi się spodobały ;)
A na szaro moje krótkie przemyślenia...
  • kredka do mierzenia lakieru ale że jak???
  • rodzynki na wlosy o tym jeszcze nie słyszałam - jakiś nowy patent???
  • foto bikini kornela agata\ ojej, nie jestem ani Kornela, ani Agata, a w bikini się tutaj raczej nie pokażę ;P
  • juz koniec wakacji a ja ich nadal nie czuje to ci dopiero ból...
  • i want dermolab hehe, to sobie kup :P
makijaz na roczek w sensie, że dla dzieciaczka? nie polecam...
świeczki yangle a może ying-yang?
oko bez wyrazu czas to zmienić!
czy żelowa kredka do oczu z avonu swieci sie w ciemności? taka fluorescencyjna? to ja też taką chcę!
oriflame jak to dizłą dizłą? to miało być po francusku? Ori jest szwedzkie ;)
hybrydy szaro srebrne mam dziwne skojarzenia...
pixiz urodziny poczestunek impreza? gdzie i kiedy? na pewno wpadnę!
ile soli w czekoladzie czemu pytasz? szukasz nowych smaków?
jaki to kolor hot punch czy ja wiem? jestem jak facet i rozróżniam tylko podstawowe kolory :( smuteczek, ale nie pomogę :(
refleksje na temat walentynek a nie masz swoich?
jak zrobic paznokcie zygzak bierzesz nożyczki i wycinasz zygzak...
zazdrość to niedobre uczucie :(
cicho umilacze orange cicho umilacz? brzmi interesująco :D
filmiki jak zrobic szybko.kasna fryzure kasna fryzura...a co autor miał na myśli? ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy