Paczka Ambasadorki Astor.

Po raz trzeci trafiła do mnie paczka Ambasadorki Astor. Przyznaję szczerze, że jak już mija trzeci miesiąc od ostatniej paczki, wyczekująco wyglądam awizo w skrzynce pocztowej :) W każdej przesyłce znajduję jakąś perełkę, no i mam szansę wypróbowania nowości marki Astor. Wcześniej nie pałałam jakąś wielką miłością do tej firmy, miałam kilka kosmetyków, ale zazwyczaj w drogerii sięgałam raczej po inne marki - może bardziej znane, reklamowane, czy też nieraz tańsze. Teraz się przekonuję, że źle robiłam omijając szafę Astor, bo mają wiele świetnej jakości produktów. 


Przyjrzyjmy się bliżej co tym razem znalazło się w paczce ambasadorskiej. Są to 4 produkty kolorowe: podkład, lakier do paznokci, maskara i szminka. Jeśli chodzi o kolorystykę kosmetyków, to chyba są one ukierunkowane już na jesień; czerwony lakier i ciemna pomadka wydają mi się być typowo jesiennymi. 


Najpierw skupmy się na podkładzie do twarzy. Astor Perfect Stay 24h. Nie jest to typowy podkład, a połączenie bazy i podkładu. To połączenie ma gwarantować 24-godzinną trwałość makijażu, ma nawilżać i odżywiać skórę, a jednocześnie ukrywać wszelkie niedoskonałości skóry. Ja posiadam odcień 102 Golden Beige i jak się szybko okazało, jest on dla mnie nieco zbyt ciemny :/ 


Kolejnym kosmetykiem jest maskara z keratyną. Big&Beautifull Style Muse ma skręconą szczoteczkę i kremową formułę, która ma nam pomóc stopniowo budować strukturę na rzęsach. Przyznam, że jestem bardzo ciekawa tej maskary, a zwłaszcza kremowej formuły. Do tej pory maskary Astor mnie nie zawodziły, więc zobaczymy jak to będzie w tym przypadku. 

 
Szminka w intensywnym kolorze, która została zaprojektowana przez Heidi Klum. Heidi Color Last VIP ma być niezwykle trwała, ma dawać poczucie miękkich ust, idealnie kryć, nawilżać, z łatwością się aplikować i bez problemu zmywać podczas demakijażu. Zapowiada się prawie idealnie, choć sama mam obawy przed takimi kolorami na ustach. Ale na jakąś specjalną okazję będzie jak ulał :) 


Lakiery do paznokci z serii Perfect Stay Gel Shine znam już i bardzo sobie chwalę, więc ucieszyłam się, kiedy zobaczyłam w paczce kolejny kolor :) Jest to połączenie bazy pod lakier, lakieru oraz utwardzacza, który nadaje połysk i żelowe wykończenie. Do tego świetnie się aplikują i długo się utrzymują na paznokciach. Szczerze polecam lakiery do paznokci z tej serii!

Tak właśnie prezentuje się zawartość paczki Ambasadorki Astor. Jak Wam się podoba? Może jakiś kosmetyk szczególnie wpadł Wam w oko? Dajcie znać jak zapatrujecie się na te kosmetyki!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, choć mam przed jej użyciem obawy ;)

      Usuń
  2. zazdroszczę :D
    kolory ciemne niestety nie dla mnie bo nie pasują do mojej karnacji :(

    http://a-little-about-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei różowe pomadki kompletnie nie pasują :) Więc lepsza dla mnie taka ciemna, niż w kolorze różowym :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa podkładu, lubię o nich czytać mimo że od jakiegoś czasu zrezygnowałam z płynnych podkładów na rzecz minerałów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zainteresował ten podkład, skoro ma mieć tyle funkcji :)

      Usuń
  4. daj znać jak się sprawdza tusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się poświęcić mu kiedyś notkę :) Póki co jeszcze go nawet nie otwarłam, bo mam co najmniej 2 inne tusze w użyciu ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajna paczka :) Podoba mi się kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień nie noszę na paznokciach takich kolorów, ale już go widzę w świątecznej kreacji, w połączeniu ze złotem <3

      Usuń
  6. właśnie zastanawiam się nad kupnem tego podkładu, z opisu przypomina mi trochę mojego ulubionego rimmela lasting finish ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Rimmela nie miałam, więc nie jestem w stanie go porównać :/

      Usuń
  7. Jestem ciekawa podkładu i tej szminki :D Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. super paczka pelna ciekawych produktów

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadki Heidi bardzo lubię :) widziałam ten kolor na żywo na koleżance i niesamowicie mi się podobał. Nie wiem czy sama bym się zdecydowała, ale jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy