Emporio Armani Because it's You

Dziś będzie mowa o stosunkowo nowym zapachu Emporio Armani, który miał swoją premierę latem 2017 roku. Czy zapach ten robi oszałamiające wrażenie, czy raczej nie powala z nóg? Kwestia względna, ja przedstawię Wam mój punkt widzenia i moje odczucia na temat zapachu Because it's You Emporio Armani.
Dodam jeszcze tylko, że istnieje również męski odpowiednik tego zapachu, oczywiście mój małżonek stał się jego dumnym posiadaczem, ale recenzować go raczej nie będziemy ;)


Solidna butelka z grubego szkła jest dosyć ciężka, ale także urocza w swojej prostocie. Błyszczący korek działający jak lustro okazuje się być utrudnieniem podczas fotografowania (to info dla fanek instagrama) i nawet nie wiecie jak musiałam się nagimnastykować, żeby nie było w nim widać mojego odbicia ;)
Nie jest to może jakiś super gadżet, który będzie się wybijać na toaletce, ale niech już będzie tak prosto, w końcu jakiś zamysł tutaj był i może ktoś chciał schować bogaty zapach w biednej butelce? :D


Sam zapach Because it's You Armaniego na pierwszy niuch nosa był dla mnie ciekawy. Czułam w nim maliny skąpane w alkoholu, ale spod spodu biła słodycz. Zanim zaczął się rozwijać, kupiłam butelkę i tyle mnie widziano w drogerii. Czasami działam pod wpływem impulsu, co nie zawsze jest dobre. Ale tym razem moja intuicja mnie nie zawiodła! Już Wam mówię dlaczego. Otóż zapach jest może i nudny, może i przewidywalny, może i dla niektórych za słodki, ale dla mnie jest idealny. Słodycz wanilii, piżmo, owoce, tworzą zmysłowy, bliski mojej skórze zapach. Może jestem nieobiektywna, bo kocham tego typu zapachy, ale przynajmniej wiecie już czego się po mnie spodziewać ;)
Może ktoś powie "Ale to już było...", a ja odpowiem, że wcale nie! Może są podobne zapachy, ale nigdy nie identyczne. Poza tym nie wiem, czy da się stworzyć unikat, jakiego jeszcze świat nie... wąchał ;) Powiem Wam, że tej jesieni będę pachnieć Because it's You. Bo uważam, że jest to zapach cudownie jesienny, taki otulający niczym kocyk, ale jednocześnie wodzący za nos. Koniecznie sprawdźcie go w drogerii i dajcie mu się rozwinąć!


Cena wody perfumowanej Emporio Armani Because i'ts You waha się w zależności od pojemności. I tak w perfumerii Douglas.pl wynosi ona kolejno:
  • 30ml - 229zł
  • 50ml - 299zł
  • 100ml - 409zł
W ramach ciekawostki powiem tylko, że ja mam butelkę o pojemności 50ml. Zawsze mam obawy, czy zdołam zużyć 100ml perfum, zanim zdążą mnie śmiertelnie znudzić ;) 
Jeśli lubicie słodkie ulepki w stylu Si, to na pewno będziecie zadowolone z zakupu tych perfum. Dajcie znać jakie są Wasze ulubione zapachy i czego używacie jesienią! 

PS. Dzisiejszy wpis sponsoruje słowo "może". W końcu "może" wyraża więcej niż 1000 słów :D
Dziękuję za uwagę :) 

Komentarze

Obserwatorzy